Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rossaa Bywalec

Dołączył: 08 Paź 2005 Posty: 17
|
Wysłany: Czw Maj 13, 2010 12:33 Temat postu: tk problem |
|
|
dobry
zobaczcie co sie dziej z tym netem od kilku dni dzieje sie cos niedobrego, az mi cisnienie skacze;p |
|
Powrót do góry |
|
 |
Mithrandir Początkujący


Dołączył: 30 Wrz 2004 Posty: 6 Skąd: Osada Jana
|
Wysłany: Czw Maj 13, 2010 18:16 Temat postu: |
|
|
W niedzielę TKT przestało poprawnie działać. Już w poniedziałek napisałem o tym maila do adminów. Odzewu brak.  |
|
Powrót do góry |
|
 |
Don Diego Zaawansowany

Dołączył: 05 Paź 2004 Posty: 350 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Pią Maj 14, 2010 8:44 Temat postu: |
|
|
Coś jakby się ruszyło... _________________ Pozdrawaiam
Don Diego de la Vega |
|
Powrót do góry |
|
 |
rossaa Bywalec

Dołączył: 08 Paź 2005 Posty: 17
|
Wysłany: Pią Maj 14, 2010 10:19 Temat postu: |
|
|
cos jakby sie nie ruszylo..........
no ludzie ile mozna, zrobcie cos z tym |
|
Powrót do góry |
|
 |
Don Diego Zaawansowany

Dołączył: 05 Paź 2004 Posty: 350 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Pią Maj 14, 2010 17:53 Temat postu: |
|
|
No cóż... Miałem nadzieję...
Czy któryś z adminów mógłby coś powiedzieć na ten temat??? _________________ Pozdrawaiam
Don Diego de la Vega |
|
Powrót do góry |
|
 |
sERo Administrator sieci


Dołączył: 27 Wrz 2004 Posty: 1721 Skąd: PORTER
|
Wysłany: Wto Maj 18, 2010 14:10 Temat postu: |
|
|
Eeech sami jesteście sobie winni.
Temat "tk problem" nic mi nie mówi. Gdy mam urwanie głowy, to nie czytam wszystkiego co napiszecie na wszystkich forach. Wpisy w HELPDESK miały mieć specjalny format byśmy jasno wiedzieli, że coś się dzieje:
http://www.osadanet.pl/forum/viewtopic.php?t=357
Tak samo mail na nasz adres z tytułem "dokładna zapora" - sorrki, ale jak mam totalne urwanie głowy w pracy to tylko przeglądam tytuły, a ten mi nic nie mówi o poważnym problemie z całą siecią.
O problemie dowiedziałem się pocztą pantoflową w sobotę, kiedy nie miałem jak się tym zająć. Na szczęście Seba miał czas...
ps. Gdy macie pilną i dużą awarię dzwońcie na nasz telefon alarmowy. Po to on jest. _________________ BOFH
To nie jest takie proste. Tak się tego nie robi. To nie działa w ten sposób.  |
|
Powrót do góry |
|
 |
West90 Początkujący

Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 2
|
Wysłany: Pią Lip 09, 2010 19:27 Temat postu: |
|
|
co do tego telefonu alarmowego...
jeśli go ktoś ma to powinien odbierać ten telefon a tam zawsze głucho... -.-
załatwić podłączenie routera albo nowego kompa zajmuje trochę czasu...
i później się admini dziwią, że ludzie nie płacą za internet
w przeciągu ostatnich dni było kilka awarii, co ludzi denerwuje i wychodzą z założenia, że nie warto płacić za coś, co, co chwile nie działa.
a co do ludzi zajmujących się siecią.
Chwała wam za to, że potraficie coś zrobić i naprawić
ale jeśli ktoś się deklarował, że umie zajmować się siecią i będzie to robił to powinien przynajmniej jeden dzień w tygodniu na to poświęcić,
choćby dla własnego dobra (postawić nowy server bo ten nasz to zabytek)
Przepraszam jeśli kogoś uraziłem
w końcu swoją opinię też chciałem wyrazić ;P |
|
Powrót do góry |
|
 |
sERo Administrator sieci


Dołączył: 27 Wrz 2004 Posty: 1721 Skąd: PORTER
|
Wysłany: Sob Lip 10, 2010 11:17 Temat postu: |
|
|
Telefon alarmowy - mieliśmy takie sygnały, nawet był stosowny wątek na forum:
http://www.osadanet.pl/forum/viewtopic.php?t=1256
Zachęcam to wpisywania tam za każdym razem kiedy macie jakiekolwiek kłopoty się połączyć.
Admini się niczemu nie dziwią i nikogo nie uraziłeś.
Co do czasu na sieć - no może nie cały dzień w tygodniu, bo niby jak to połączyć z pracą zawodową, ale chociaż tą godzinkę dziennie by się przydało. I chłopaki przy awariach często to robią.
Niestety jeśli chodzi o mnie, to mam taki okres w życiu, że nawet godzinka tygodniowo to abstrakcja. Tyle, że to powinno się w ciągu góra 2,3 tygodni skończyć. Jeśli nie, to niestety rozważam wiele scenariuszy z radykalnymi włącznie.
Tyle, że jak widać już teraz mam znacznie luźniej, skoro mam czas chociaż wejść na forum. Pozdr. _________________ BOFH
To nie jest takie proste. Tak się tego nie robi. To nie działa w ten sposób.  |
|
Powrót do góry |
|
 |
AnimaVitis Administrator sieci


Dołączył: 01 Paź 2004 Posty: 388 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Sob Lip 10, 2010 12:14 Temat postu: |
|
|
West90 napisał: | co do tego telefonu alarmowego...
jeśli go ktoś ma to powinien odbierać ten telefon a tam zawsze głucho... -.-
|
Tak dla scislosci to telefon dyzuruje u mnie i ma wlaczona poczte glosowa, czyli NIGDY nie jest glucho. _________________ pozdrawiam
AnimaVitis |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dick Zarząd Główny


Dołączył: 27 Wrz 2004 Posty: 1183 Skąd: jestem z miasta :)
|
Wysłany: Sob Lip 10, 2010 12:17 Temat postu: |
|
|
...co do telefonu alarmowego...
Jest opcja: NAGRAJ WIADOMOŚĆ !!!
Niejednokrotnie jest tak, że odnotowuje się kilkanaście różnych połączeń i jedną nagraną lakoniczną wiadomość: "Co jest z netem?" bez podania kto dzwoni, gdzie jest problem, na czym polega....
Nagrywajcie wiadomości z podaniem lokalizacji problemu (który blok, klatka i co się dzieje). Admin nie zawsze ma telefon przy sobie, ale zapoznaje się z treścią wszystkich nagranych wiadomości. _________________ pozdrawiam
dick
(do usług + 22% VAT)
==============================
Administratorzy to się nie znają.... |
|
Powrót do góry |
|
 |
sERo Administrator sieci


Dołączył: 27 Wrz 2004 Posty: 1721 Skąd: PORTER
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|